PORTFOLIO

LISA NIJMAN

Social Media beheer

Op dit moment beheer ik de mijn eigen sociale media van mijn bedrijf Lisa Nijman Illustrations op Instagram en Facebook. Daarnaast beheer ik voor Vloerenbedrijf Lau Kerkhof B.V. de LinkedIn pagina.

Op dit moment ben ik parttime werkzaam als Content Creator & Social Media Manager bij een marketingbureau. Ik ben in deze functie verantwoordelijk voor het bedenken en creëren van content en het schrijven van copy voor verschillende klanten, het inplannen in het systeem en het bedenken van een social strategie op basis van statistieken.

Voor Bistro ‘t Schippersrijk heb ik hun sociale media opgezet en beheert. Deze is nu in Schippersrijks eigen beheer.

Afbeelding van twee smartphoneschermen die sociale media-accounts en berichten tonen. Het linker scherm toont een LinkedIn-pagina van een vloerenbedrijf, terwijl het rechter scherm een Instagram-profiel van een kunstenaar laat zien. Op de achtergrond staan Instagram-berichten met afbeeldingen van tekeningen en een fles wijn in een restaurant.

Infographics

In mijn functie als digital designer - content specialist hield ik mij bezit met het optimaliseren van adviespagina's op de website. Hiervoor werkte ik moeilijkere teksten uit in makkelijkere teksten met bijpassende infographics.

Deze infographics zijn zowel op de website geplaatst als op sociale media.

Illustratiestijlen

Ontwikkelen van passende illustratiestijlen bij de huisstijl van het merk. In 2022 de illustratiestijl vastgelegd. In 2024 de illustratiestijl herzien en doorvertaald naar de nieuwe huisstijl.

Diverse collectie lijntekeningen en iconen gerelateerd aan gezondheid, schoonheid en winkelen, zoals een lippenstift, winkelmandje, lipgloss, cosmetica, medische kit, etalage, en bezorgbusje.

Omni-channel pakketten voor leveranciers.

Van bedenken, opzetten en ontwerpen van advertentiepakketten voor leveranciers om hun boodschap te versterken en hun campagnes omni-channel door te vertalen op alle kanalen. Dit proces was gebaseerd op onderzoek en data vanuit verschillende kanalen en stakeholders.

In samenwerking met het promotieteam heb ik de tarievenkaart van 2025 opgezet en de pakketten ontworpen en aangepast op de behoefte van de consument en de leverancier. Denk hierbij aan introductie van nieuwe producten, uitleg over ingrediënten of het uitlichten (in de spotlight) zetten van merken en producten.

Verschillende digitale apparaten die een website en advertenties met cosmetica en gezondheidsproducten tonen. Smartphones, een tablet, een desktop en een laptop laten promoties en productinformatie van Etos zien.

Van moederdag tot taboe doorbrekende campagnes.

Niet alleen scheren, maar ook controleren.

Is de boodschap van de samenwerking tussen Etos, Gillette Intimate en het Ballenalarm. Een campagne om het taboe op teelbalkanker te doorbreken.

Van online uitingen, advies en flyers in de winkel.

Twee smartphones en een flyer tonen een campagne over zelfcontrole voor teelbalkanker met de slogan 'Niet alleen scheren, maar ook controleren', gepromoot door Gillette en Etos. Instructies voor zelfonderzoek en scheerroutines worden weergegeven.

Van sfeer fotografie tot campagnes.

Fotografie voor website, app, online en offline folder en campagnebeelden, zoals de Feest periode en Moederdag. Tussen deze beelden vind je ook de lancering van de nieuwe eigen merk make up lijn.

Vanuit briefing of eigen initiatief zijn deze beelden tot stand gekomen. Na de nabewerking lever ik de beelden in het gewenste bestandsformaat aan.

Meest recente opdracht zijn de beelden voor de Moederdag Campagne 2025. Van concept en pitch tot fotograferen en nabewerking.

Fotogalerij boven: Lancering eigen merk make-up en skincare re-fills, Feest campagne 2023 en TikTok fotografie.

Fotogalerij onder: Werken bij Etos-Campagne, Feest campagne 2024 en Lancering eigen merk zonnebrand.

Animaties

Naast stilstaand beeld maak ik animaties en stopmotions in Adobe After Effects.

Instagram / Facebook Advertentie

Festival Scherm

Instagram Story Ad